larunbata, otsaila 27, 2016

Zein dira oinarrizkoagoak: irakurtzeko denborak edo ulermen-erroreak?

Lakak eta Erdoziak aurreko postetako experimentuan (eta besteetan ere), zéin irizpide/neurri erabili dute arrén baztértu experimentuko partaideak?
  • Erabili al dituzte partaideen irakurketa-denborak? Ez.
  • Erabili al dituzte partaideen reakzio-denborak? Ez.
  • Erabili al dituzte partaideen errore-portzentajeak? Bai.
Zergátik ez dituzte eliminatu partaideak ze egin dituztén irakurketa-denbora luzeenak?  Zergátik ez dituzte eliminatu partaideak ze egin dituztén reakzio-denbora luzeenak?

Hor, inplizituki, onartzen ari dira ze bi irizpide/neurri horiek (irakurketa-denborak eta reakzio-denborak), interesgarriak izanik ere, izanen liraké osagarriak respektu errore-portzentajeak (zein diren referitzen ki porrota an komunikazioa). [233] []

____________________________________________________

Irakur serie guztia:

Etiketak: , ,