asteartea, maiatza 01, 2018

Gertatu da!

Atzo arratsaldez bisitatu nuén Berriaren webgunea, eta han irakurri ondoko titularra (edo oso-oso antzekoa, ez bainuen kopiatu):
"Ordenantza aitzakia", udalak jarduera eten nahi diela salatu dute Iruñeko gaztetxeek.
Esan bezala, ez nuen inon kopiatu titular hori, baina buruan gelditu zitzaidan bere estruktura aldrebesa, hasierako kakotxak, geroko koma, bukaerako subjektu nagusia; ondo gogoratzen naiz nóla pentsatu nuen ze titular horren kontestua ez zela inondik ere hain orokorki ezaguna zéinda justifikatzekó ordena hiperkontestual hori (oso gutxitan izaten da); nóla pentsatu nuen ze, gainera, esaldiko perpaus subordinatua konpletiboa zela, eta nóla konpletiboak báduten lizentzia ki erabilí SVO ordena, eta guztiarekin ere, hor zela titular hori, aurre eginez ki minimo komunikatiborik behinenak ere.

Gaur goizean, sartu naiz berriro an orrialdea e-Berria, eta han aurkitu ditut atzoko hitz berberak (edo ia) baina honela emanak:
Iruñeko gaztetxeek salatu dute udalak jarduera eten nahi diela "ordenantzaren aitzakiarekin".
Eta, duda egin dut momentu batez, baina ez, gertatu da! []

2 Comments:

Blogger Erramun Gerrikagoitia said...

Ni pozten naiz holaco berriequin. Poztu naiz.

Baina zergatic ez da sortzen nombait foro bat, ahal dela segui dezen ere publico handiac hortan interesatuac, artean thematica hortan asqui sartuac eta jaquitunac? Bestela ba dirudi, behintzat ascotan, direla blog hontan aguertu reflexioneac brindisac ezerezari nahizta eguia ere izan ze reflexioneac ari diren eguiten bide behintzat izcutuco zirriquitu mentalac.

Non dago bestela cooperationeraco izpiritua ascotan duguna reivindicatzen guztioc? Esan eta eguin ez edo aitzitic esan eta eguin ere dioguna, duguna defendatzen?, ezen lan eguin cooperativoqui.

asteartea, maiatza 01, 2018 12:33:00 PM  
Blogger Jesus Rubio said...

Kaixo Erramun, erantzun dizut hemen.

asteazkena, maiatza 02, 2018 6:47:00 PM  

Argitaratu iruzkina

<< Home